Společnost MikroChem LKT spol. s r.o. poskytuje služby v oblasti ochrany životního prostředí: sběr a výkup odpadů, odstraňování odpadů, sanace zemin a podzemních vod, poskytuje poradenství v oblasti životního prostředí. Prioritou činností společnosti je zajištění spokojenosti zákazníků, dodržování právních předpisů a norem vztahujících se k jakosti poskytovaných služeb, ochraně životního prostředí a bezpečnosti a ochraně zdraví při práci.
Pro realizaci vysoké úrovně služeb se vedení společnosti MikroChem LKT spol. s r.o. zavazuje k zajištění:
Spokojenost zákazníků
poskytováním služby na co možná nejvyšší úrovni, splňující požadavky a očekávání našich zákazníků
neustálým zlepšováním kvality služeb s využitím informací získaných zjišťováním spokojenosti zákazníků
rozvíjením aktivní spolupráce se zákazníky při objasňování vzájemných požadavků u dodávaných služeb
Ochrany životního prostředí
dosahováním shody s platnou legislativou, vnitřními předpisy a smluvními závazky ve všech oblastech našich činností
minimalizací vlivu našich činností na životní prostředí dostupnými prostředky technologickými, technickými a organizačními
pravidelným monitorováním environmentálních aspektů s významným dopadem na životní prostředí
Bezpečnosti práce a ochrany zaměstnanců při práci
vytvářením příznivého a motivujícího pracovního prostředí
prováděním pravidelného výcviku zaměstnanců v oblastech zajišťujících BOZP a PO
zjišťováním zdrojů možných pracovních rizik a jejich následnou eliminací
pravidelným monitorováním zdravotního stavu zaměstnanců a pracovního prostředí
zajištěním vhodných a spolehlivých osobních ochranných pracovních prostředků
Dále se vedení společnosti zavazuje:
neustále zlepšovat a zvyšovat efektivitu a výkonnost procesů, kvalitu služeb, úroveň ochrany životního prostředí, BOZP a PO
zahrnout do systému řízení BOZP, ochrany zdraví při práci a předcházení průmyslovým haváriím všechny subjekty, kterých se aktivity týkají tj. dodavatele, jednotlivé zákazníky, návštěvníky atd.
trvale dodržovat platné legislativní předpisy při prováděných činnostech společnosti
vytvářet příznivé a motivující pracovní prostředí, podporovat kreativitu a podnikavost každého zaměstnance v procesu neustálého zlepšování a ve vyhledávání úsporných opatření
vytvářet odpovídající podmínky pro vzdělávání zaměstnanců, zvyšování odbornosti pracovníků a rozšiřování jejich specializací
pěstovat u všech zaměstnanců pocit odpovědnosti za jakost vlastní práce, posilování odpovědnosti za vlastní bezpečnost a ochranu zdraví a za ochranu životního prostředí a motivovat je k neustálému sebezlepšování
pro zajištění plnění politiky jakosti, environmentu a BOZP, včetně navazujících cílů plánovitě zabezpečovat potřebné zdroje
dodržovat zásady etického chování vůči zaměstnancům a zákazníkům
Od zaměstnanců společnost očekává
aktivní přístup v hledání a podávání námětů, které povedou k neustálému zlepšování procesů a ostatních činností společnosti
pochopení Politiky jakosti a podílení se na její realizaci a plnění cílů integrovaného systému řízení
neustále zdokonalování odborných znalostí a dovedností
dodržování bezpečnostních pokynů, udržování pořádku a zlepšování pracovního prostředí na svých pracovištích.
V Třeboni 3. května 2013
Ing. Karel Koranda
generální ředitel
Politika jakosti (ve formátu pdf)